درباره ما

پایگاه طب کل نگر

همکاری آکادمیک

ژورنال طب کل نگر یا رویکردی بین المللی به نظام سلامت نوین از کلیه مولفان، محققان، دانشجویان و فعالان برای ارائه و انتشار نظرات و مقالات خود در این ژورنال دعوت به عمل می آورد. به ویژه از دانشجویان و محققان جوان دعوت می کنیم در همکاری با محققان و کارشناسان خبره و مجرب ما از این عرضه برای افزایش دانش و آماده سازی حرفه ای خود برای آینده بهره گیرند.

 

کنفرانس مشترک

دبیران ژورنال طب کل نگر نخستین دانشگاه مجازی در حوزه حقوق سلامت را در ایران راه اندازی کرده و نسبت به برگزاری سمینارها، کنفرانس ها، دوره های آنلاین و کارگاه ها برای دانشجویان اقدام کرده اند. همچنین از کلیه محققان و اندیشمندان خارجی که نسبت به ارائه مطلب و برگزاری دوره در دانشگاه مجازی آمادگی دارند دعوت به عمل می آید. به ویژه از اندیشمندان حوزه حقوق سلامت و عرضه پزشکی از تمام کشورها برای سخنرانی در دانشگاه خود دعوت می کنیم. در صورت تمایل با ما در تماس باشید.

 

خدمات همتاگزینی تجاری

هیات امنا ژورنال طب کل نگر از ترکیبی از اندیشمندان، پزشکان، مقامات دولتی و صاحبان صنایع نظیر بیمارستان ها، شرکت های دارویی و تجار تشکیل شده که معتقدند نظرات و ایده های نوین آکادمیک باید در خدمت صنعت بوده و از آن بهره جست. بر همین اساس است که تصمیم گرفتیم از این پلتفرم به عنوان عرضه ای برای شرکت های خارجی که علاقه مند به حضور در بازار ایران هستند و معرفی آنها به شرکای داخلی استفاده کنیم. ما در عرضه این خدمات تجاری به شرکت های داخلی یا خارجی کمک می کنیم تا شریک مناسب خود را در حیطه کسب و کار خود بیابند. چنانچه شما هم به ورود به بازار ایران و گسترش کسب و کار خود علاقه مند هستید با ما تماس بگیرید تا در رشد و توسعه کسب و کار شما سهیم باشیم.

 

 

تبلیغات

همچون سایر ژورنال ها، شرکت ها، وکلا و صاحبان کسب و کارها می توانند برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود در این ژورنال اقدام کنند، زیرا ژورنال طب کل نگر با برخورداری از هیات امنا بینظیر و انتشار بیش از 10 هزار نسخه چاپی برای معرفی و ارتقا هر کسب و کاری یک پلتفرم ایده آل محسوب می شود. پس چنانچه به دنبال ارتقا کسب و کار خود در میان خوانندگان ما هستید با ما در تماس باشید.

شورای سیاستگذاری